ש.ל. מכובדי, לצערי לא יכולתי לענות לך מיד, וייתכן שלתשובתי כבר אין מבחינתך תוקף למעשה – ובכל זאת: ההלכה אינה אוסרת נישואי שני אחים לשתי אחיות. אמנם הדבר נאסר ב'צוואת רבנו יהודה החסיד', אבל זהו איסור שיהודה החסיד הטיל על משפחתו בלבד. ואמנם בפולקלור של עדה זו אחרת, משובצת הסתייגות מנישואים שכאלה, אך אין זו הסתייגות הלכתית מחייבת, אלא הסתייגות הנובעת מהסוציולוגיה והכלכלה של אותה עדה. וראה בעניין זה גם את הספר 'תורת רבנו שמואל סלנט' (1909-1816, כיהן כ-30 שנה כרבם הראשי של האשכנזים בירושלים), ובכן? הינשאו והקימו בתים נאמנים בישראל.
א"ק מכובדי, אישה שאינה מקיימת יחסים תדירים עם בעלה אינה מיד "מורדת", שלכאורה ניתן לגרשה. ואשתך בכלל שמחה...